När hjärtat knyter sig!

Hjärta....
 
Idag är en sådan dag då hjärtat knyter sig och man är nära till gråt hela tiden.....jag försöker med djupa långsamma andetag och tänker att det ordnar sig, ja det kommer att bli bra så småningom.
Jag måste säga att jag kommit till världens bästa jobb, alla är så snälla och omtänksamma då de har sett mig lite ledsen i köket de senaste veckorna.
Jag älskar verkligen detta jobb, laga mat, baka, prata med alla barnen och mycket mycket mera och dessutom får jag så mycket beröm för det jag gör att jag blir alldeles rörd. Jag kanske inte är så dålig ändå ;)
 
Ikväll blir det lugnet framför tv:n med Lets Dance och kanske något gottis i skålen.
Ja nu gäller det att hitta sig själv, tycka om sig själv, inte shoppa så mycket utan vara nöjd med det man har.
Att istället ta fram kameran och ta många härliga promenader och ta fina bilder på allt vackert som finns omkring oss.
Faktum är att jag tror inte att jag skulle bli lyckligare med en rik man som någon skrivit till mig här på bloggen, visst tycker jag om att handla fina saker och heminredning ligger mig varmt om hjärtat.
Ja pengar är mycket men inte allt, det är mycket annat som ska finnas också ♥
 
Kram på er

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0