En resa till värmen!

Grekiska öar...
 
Just nu skulle jag gärna resa bort till något varmt och skönt ställe, att bara ligga vid stranden och ha det skönt.
Ja vi får se om man kanske får råd med det till sommaren eller något.
Denna bild är nog från Rhodos för några år sedan, tycker den är så fin med detta turkosblåa hav.
Idag har min moster och jag gått en långpromenad vid industrilandskapet och Åbackarna i detta underbara väder.
Ikväll ska jag titta på en lägenhet i Klingsberg, en två på 70kvm i en villa med balkong och trädgård.
Ska bli spännande att se hur den ser ut men jag har förstått att jag måste sänka kraven med att få allt nytt och fräscht. Man kan säkert få en äldre och sliten lägenhet mysig ändå med lite piff och fina saker.

Fortsättning följer om detta.
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0