Sommarvärme denna fredag!

Prästkragar....
 
Idag är en dålig dag för lilla mig, krinig som bara den ;)
Känner av en förkylning eller något plus att jag fått riktigt ont i mitt knä efter gårdagens tuffa träning med intervallträning i backe.
Det gör inte saken bättre att min lägenhet ser ut som ett bombnedslag, tur att det blir flytt nästa vecka.
Har idag en tidig tvättning och snart är mina tre maskiner färdiga och då drar jag ut till mina föräldrar på landet en sväng.
Tror att jag tar med mig min kamera för en härlig promenad och många bilder kanske det kan bli, brukar vara riktigt bra när man mår som jag just nu ;)
Ute i farstun är det ett fasligt liv, någon flyttar in men varför skriker man så när man pratar, de var även här igår kväll vid tio och då lekte barnen i trapphuset i säkert tio minuter....nej jag tycker inte det är okej!!
Känns extra bra att flytta just kan man säga haha......det bästa med att bo i ett eget hus/villa är att man slipper störiga grannar och kanske jag någon gång får råd med ett hus igen. 
 
Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0