Semestertider!

Sommar...
 
Idag började jag min semester och inte har vädret visat sig från sin bästa sida heller men det skulle visst bli bättre i veckan.
Har istället spenderat några timmar på stan med en vän.
Ska försöka att inte stressa upp mig för vädret och att jag inte har så mycket inbokat denna sommar.
Får ta en dag i taget och göra det bästa av situationen helt enkelt.
Till helgen åker jag i alla fall upp till min bror med familj ett par dagar och att komma till huvudstaden är ju aldrig fel.
Snart är det dags för sängen men vi kanske hörs i morgon igen.
Kramisar
 
starsinlife.blogg.se sa:

Vackert....

2015-07-14 @ 12:41:30 | http://starsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0