Hemma hos mig!

 
Somrigt...
 
Nu är semestern slut men den sista veckan har jag inte mått så bra, en ond hals, feber och huvudvärk har besvärat mig. Idag efter tio dagar har jag fortfarande jätteont så i morgon blir det att ringa vårdcentralen igen.
Denna gång tänker ja kräva ett halsprov!!
Någon frågade i ett tidigare inlägg hur det går med träningen? Ja det har varit dåligt med den under semestern då jag haft besvär med min ishias och den senaste veckan denna hals. Att jag bakade lakritssnittar betyder inte att jag äter upp dem. Jag har smakat en och resten lägger jag i frysen eller ger bort.
Hoppas verkligen kunna komma igång snart igen....glad att jag har min hund så att det blir några promenader i alla fall ;)
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0