Frusen torsdag!

Älskar dessa blommor....
 

Idag efter jobbet var jag så trött och kroppen värkte, förvisso har det idag varit ganska stressigt men det känns nästan som jag har något på gång i kroppen.
Just nu fryser jag och näsan har börjat rinna och nog med detta så vill inte huvudvärken släppa...suck :(
Har inte riktigt lust eller har tid att bli sjuk just nu men det kanske är svårt att undvika då rätt många är sjuka omkring mig.
Måste också säga att det är riktigt roligt på mitt nya jobb, alla är så snälla och trevliga och jag bara älskar alla uppgifter som jag får jobba med just nu.
Ute nu ikväll blåser det och är kallt, längtar verkligen till varmare tider.
Hittade denna bild i arkivet och visst är dessa sommarblommor helt underbara.
 
Kram på er
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0