Fredag!

Fina lampan.....
 

Äntligen fredag igen, alltid lika skönt :))
Tycker att det är så superkul på mitt nya jobb och börjar mer och mer komma i ordning.
Idag har det varit en sådan dag då jag kunnat fixa lite med sådant som man inte hinner annars, som sagt visst är det stressigt att hinna med allt man ska på sex timmar men jag hoppas det kommer att bli bättre om några veckor.
Nu är det helg och jag ska slappa och bara ha det skönt och ladda nya batterier till nästa vecka.
 
Ja nu levererar Rusta igen då jag hittade denna fina lampa med den jättefina glödlampan till en bra pris.
Jag ska inte handla men ibland så måste jag och denna var verkligen ett måste ;)
 
Önskar alla en mysig fredag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0