Goldenvalpen Mozart

Såååå söt...
 
N:s mamma och pappa har köpt en goldenvalp som dom hämtade i söndags och igår var jag en kort sväng för att hälsa på honom. Hur gullig som helst och snart nio veckor och jag ville bara pussa och gosa med honom. Tyvärr var han lite rädd och avvaktande mot mig och det hoppas jag försvinner tills nästa gång vi träffas igen.
Idag har det snöat för fullt ute igen, riktigt vinterväder kan man säga.
Igår var jag och fick massage igen då min nedre rygg krånglar och idag har jag haft ont i kroppen hela dagen men det känns som att det går åt rätt håll och i morgon kanske jag är pigg och allert igen :))
 
Nu blir det sängen
Kram kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0