Fina huset!

Huset där vi bor....
 
Ännu mera snö under natten och nu kommer även kylan ett par dagar, bra tycker jag som inte gillar detta blask.
Här uppe på höjden där vi bor är det riktigt mycket snö och vackert så att man nästan dör ;)
Ja här trivs jag men tyvärr kommer vi kanske att få flytta då ägaren vill sälja huset som vi nu hyr av honom, vi kan inte köpa detta hus då han vill ha 3.9 miljoner för det och dessutom blir det också rätt dyrt att hyra då el, vatten och sophämtning tillkommer på hyran. Vi får se vad som händer till sommaren om han får det sålt eller inte.
En vinst skulle inte sitta fel kan man säga men det ser inte ut som om vi har den turen tyvärr :(
Har även varit hos optikern idag och nya glasögon behövs då min syn som varit samma i många år har drastiskt försämrats på kort tid, med samma båge och bara nya glas kommer det att kosta 6000 kronor. Tycker det är mycket pengar men utan dessa glasögon är jag nästan blind. Kan ibland önska att man kunde få lite hjälp för jag måste ju ha dessa för att kunna fungera.
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0