Alla hjärtans dag!

Härlig lördag....
 
Idag är det strålande väder ute och jag passade på att lägga ut min fårskinnsfäll ute i snön ett tag, den känns lite renare och fräschare nu.
Blev sugen på att fotografera lite så jag plockade ut min fina stol och använde fällen och min bukett tulpaner som jag fick av min sambo redan igår, älskar vita tulpaner och ute i snön blev det bara vackrare.
Gud vad jag kommer att sakna denna miljö om vi nu måste flytta ifrån huset, det är så härligt med denna skog och berget precis bakom huset.
Det är väl bara att vänta och se vad som händer och inte ta ut något i förväg. Vi har ju i alla fall kontrakt skrivet till och med september.
Ikväll får vi gäster så det är lite städning och förberedning av mat som gäller nu.
 
Kram och många hjärtan till er alla ♥♥♥
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0