Sjukstuga!

Tänder ljus....
 
Här är det sjukstuga, har haft  magsjuka och nu genomförkyld med feber.
Ja jag är väl inte ensam vad jag förstått för förra veckan verkade det som om att denna influensa bröt ut hos många.
Dessvärre har jag ju nu brottats med en ond korsrygg i snart ett år så detta var ju kanske inte vad jag längtade efter.
Jag förstår nu de personer som går med ständig värk för man blir både på dåligt humör och himmelskt trött.
Väntar på en röntgen men även att jag skyndat på dem så händer inget tyvärr.
Julafton närmar sig och ska jag vara ärlig så skulle vi gärna kunna hoppa över den, tycker inte alls att det är som förr längre. Det blir enkelt denna jul men hoppas det blir mysigt ändå.
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0