Tavelvägg

Nytt i köket...
 
Idag fixade jag och min mor en liten tavelvägg i mitt kök.
Jag blev nöjd och det blev en snygg detalj i köket som är ganska slitet och fult för övrigt.
På tal om det så var hyresvärden här i torsdags och mina luckor i köket ska in på lackering och få nya handtag.
Kanske att jag även kan få nya golv, hoppas hoppas :))
Denna helg har för övrigt bjudit på vackert och skönt väder, det har blivit en hel del långa promenader i solskenet.
Ja promenader behöver jag och jag ska dessutom börja på Word Class på tisdag och under åtta veckor ska jag och några till ha en PT som kommer att peppa och vägleda oss till träning och bra matvanor. Nu är det slut med godisätande och nu ska jag få in träning som en rutin resten av mitt liv, hoppas till och med att jag kan bli lite beroende ;)
Min rygg och nacke har bråkat sedan en tid tillbaka och jag vet att det blir bättre med träning och dessutom måste jag gå ner ca 15 kilo.
Ja det kostar en del men man får se det som en investering.....dessutom får man 2500 kronor om året i friskvårdspeng av kommunen.
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0