Semester!

Längtar...
 

Har nu packat det sista....tror jag ;)
Förstår inte att det är så svårt att packa lagom och denna gång vill jag ha plats för kanske ett par väskor när jag åker hem också.
Ska bli så skönt att komma iväg efter att ha jobbat hela sommaren utan någon semester alls. Såg att dagarna framför oss skulle bli soliga och 31 grader, hoppas verkligen att det stämmer.
 
Snart kommer husvakterna som också ska ta hand om våra djur, tack snälla för att ni hjälper oss ♥
Var förstås tvungen att städa av det värsta här hemma också, vill ju ha rent och fint när man lämnar över ;)
Sedan är det bara att duscha och klä om för att sedan bli skjutsade till flygplatsen, perfekt att flyga från stan för det tar oss knappt tio minuter ner till flygplatsen :))
Klockan sex lyfter planet till Turkiet och sedan tar en buss oss till Side, tyvärr kommer vi alltså fram ganska sent men det får gå det med för nu vill jag bara komma iväg.....längtar :))
 
Ni kan följa mig på Instagram....photobysusanne :))
 
Kramisar
 
Kaffe och Mazarin sa:

Ha en skön semester.Är du värd.:)
Givetvis följer jag dig på instagram.
Kramiz.../ Agge

2014-09-13 @ 19:08:25 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0