Vackra färger i naturen!

Vackert....
 

Visst är hösten vacker på sitt sätt och visst är det mysigt att tända ljus när mörkret faller på.
Ikväll fryser jag, känns som att en förkylning är på gång :(
Har idag efter jobbet varit hos min faster och vi har bokat biljetter till Peter Johanssons konsert Champions of Rock som är i SAAB Arena i februari. Ska bli kul att komma iväg även att jag inte är en riktigt Queen älskare ;)
Ovant att skriva SAAB Arena då det tidigare har hetet Cloetta Center!!! Tydligen någon sponsor som hoppat av därför namnet är bytt?
 
Nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n och bara ha det skönt.
Snart väntar sängen också, tycker inte att man gör annat än att äta och sova.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0