Ljusstake på vift!

Höganäs....
 
Har idag efter jobbet städat och plockat i hela huset.
Fick även lust att tända en massa ljus överallt, för visst är det mysigt med tända ljus :)
Funderar på vart jag har denna Höganäs ljusstake som jag hittade en bild på här i datorn, hmmm den måste nog letas fram.
I morse var det lite frost ute och det skulle visst bli kallare nu, ja vi går in i november månad på lördag och vi har haft en lång, varm och skön höst. Nu vet vi vad som väntas ;)
I morgon är det äntligen fredag, ja fredagar är så underbara nu när man jobbar hela veckan.
Sonen kommer hem från Skövde denna helg, han gör militärtjänst där men nu är det bara två veckor kvar för honom. Ska försöka att få en träff med honom, känner att jag behöver krama på honom lite ;)
Tänk att barnen aldrig blir stora, han är forfarande min lilla pojke fast han är 23 år ♥
 
Kramisar
Kaffe och Mazarin sa:

Klart han är din lille pojke.:)
Mina pojkar är ju 22 och 31 och dom är fortfarande mina små pojkar. :)
Ha en skön helg. Kramiz../ Agge

2014-10-31 @ 11:19:18 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0