En smaskig efterrätt!

Nutellapannacotta...
 

Förra helgen när vi hade gäster gjorde jag denna nutellapannacotta, supergod.
Jag ska skriva in receptet här så fort jag får tid. lovar ;)
Veckan som varit har varit tuff, jag har haft en period med mycket tårar igen!! Ja det kommer som ett brev på posten och allt bara rasar, det var ett tag sedan men nu känns det bättre igen.
Tyvärr är jag ju en person som tänker väldigt mycket och liksom jagar i mitt liv, måste stanna upp och reflektera på vad jag håller på med. Detta är inte sunt och när ska jag börja förstå det, jag är faktiskt 48 år så det skulle kanske vara på tiden.
Idag har det regnat och varit grått hela dagen, jag har varit så slö och inte gjort mycket alls.
Jag har i alla fall gjort en liten tavla igen, har kommit på att det är roligt att sätta fast saker som jag målar på duken, kanske ni kan få se en bild i morgon om ni inte redan varit ute på Instagram ;)
Resten av familjen kollar fotbollen på tv men jag ska krypa i säng med min bok, känner mig lite krasslig med en ond mage och illamående och jag hoppas verkligen att det är över tills i morgon då det är dags för en ny arbetsvecka.
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0