Tomten har kommit!

Fina Culttomten.....
 

Den söta Culttomten har fått komma fram till första advent, tjock och go som han är :)
Idag den första advent har jag varit på adventsfika hos min kära son men flickvän, underbara nybakade saffranbullar.
Igår var min mamma och jag i Stockholm hela dagen och vet ni...jag hittade inte något som jag ville köpa, åkte alltså hem utan någon liten påse och det trodde ni inte om mig va haha. Faktiskt att jag är lite chockad själv!!
Idag har det annars varit en trött och seg dag, tror det är sviterna av gårdagen för herregud vilket tempo det är i Stockholmsstad för att inte tala om hur mycket folk det var igår.
Tänker gå och lägga mig tidigt ikväll och i veckan händer något spännande igen, ni får hålla tummar och tår för mig så är ni gulliga ♥
 
Kram och godnatt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0