Sugen på saffranbakning!

Lussekatter....
 
Är så sugen på att baka lussekatter, får nog bli nästa vecka.
Inte fel att ha dessa godingar till första advent nästa söndag, tänk att det snart är jul.
Nästa lördag åker även min mor och jag till Stockholm, ska bli mysigt med all julskyltning som är där :)
I morgon är de redan fredag, skönt får man säga då veckan varit intensiv med både det ena och det andra.
Har förresten sökt ett jobb till alldeles nyss, ja vi får se om någon hör av sig och vill ha lilla mig.
Håller tummar och tår att det verkligen är min tur snart, vill inte gå som timvikarie längre.
 
Kramisar
Kaffe och Mazarin sa:

Lussebullar har jag faktiskt redan bakat och snart är dom slut oxå.:)
Ha en skön helg.Kramiz.. / Agge

2014-11-21 @ 10:37:11 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0