En helg med loppis och fars dag!

Loppisfynd...
 
I lördags var jag på en liten loppisrunda, jag hittade denna plåtask med ljushållare för en billig peng.
På kvällen kom N:s föräldrar hit och vi firade fars dag med en smaskig smörgåstårta.
Även jag fick en liten present, en ljuvlig rosa julstjärna pryder nu vårt köksbord.
 
Idag söndag sov vi länge, känner mig hängig och tror hela tiden att något ska bryta ut men inget har hänt under en hel vecka så jag har nog inget på gång.
Ute är det mörkt och trist, november är ju också årets mörkaste och tråkigste månad sa de just på tv:n.
Så lite snö skulle nog göra det lite ljusare och kanske man blev lite piggare, det kom ju lite snö i torsdags men den smälte rätt så fort bort igen.
 
I morgon startar en ny arbetsvecka igen, vecka nummer två på mitt vikariat.
Det fungerar bra men det är ett ganska lugnt ställe och man lagar ingen mat, lite jobbigt då jag är van vid ett högt tempo och även att få tillaga maten själv.
Får vara glad att jag har ett jobb nu ett par veckor, passa på att ha lite semester för nästa ställa jag kommer till kanske är stressigt värre ;)
 
Kram och god natt
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0