Regn och förkylning!

Fina Loungegruppen....
 

Min förkylning vill inte ge med sig, fortfarande hes, hostig och förkyld.
I morgon har jag en tid hos läkaren, får se om jag kan få någon hjälp med detta. 
Ska även prata om blodtrycksmedicinen som jag fick sluta med i torsdags för att den kan ge just biverkningen hosta, dock berodde det nog inte på den då jag fortfarande hostar som en besatt.
Regnet fortsätter att trilla ner från himlen och den fina loungegrupp som vi köpte blir inte speciellt välanvänd ;(
Kanske att det ser något ljusare ut till helgen men om jag nu kommer att känna mig bättre har jag jobb torsdag till söndag så att sitta i solen kan jag glömma ändå ;)
 
Kramisar
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0