Måndag och ny vecka!

Vacker svan....
 

Ja då var det ny vecka igen och min sista vecka på detta vikariat. Har faktiskt inte hört om det blir något mera jobb framöver så jag får väl räkna med att kanske bli inringd på morgonen. Gillar inte det men man får väl gilla läget och hoppas det kan bli ett längre vikariat längre fram igen.
Förresten var jag på en anställningsintervju förra veckan, åhhh vad det skulle vara roligt om jag fick detta jobb men jag har redan intalat mig att det blir säkert inget och då kanske jag inte blir så besviken när den dagen kommer ;)
Jag har kännt mig lite krasslig idag, ont i halsen och allmänt hängig. Kanske är det något på gång som inte riktigt vill bryta ut.
 
Kramen
 
Ann-Louise sa:

Håller tummarna!

Kram

2014-05-05 @ 21:24:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0