Längtan!!!

Körsbärsblommor....
 
Åhhhh vad jag längtar tills det blir grönt och blommorna blommar ute, tittar varje dag om något kommit upp ute i naturen.
I morse blåste det som bara den och snöblandat regn kom från ovan, dock verkar det som ovädret som lovats under natten inte blev så farligt, tack och lov för det.
Har idag varit med N på stan en sväng, vi tog en fika och spanade lite på vårjackor.
Jag har funnit en ny favorit, då jag aldrig dricker kaffe utan dricker te så finns det numera Chaite/chailatte som är mycket gott på cafeérna. Hittade detta på Kahls kaffe så nu blir det att skumma mjölk och dricka detta te hemma också.
Har nu fått en tid till vårdcentralen för att få denna blodtrycksmaskin att ha i 24 timmar. Den kommer att mäta trycket var 20:e minut och på natten 1 gång i timmen. Skönt att det är igång nu för nu vill jag inte må såhär dåligt längre.
Ska snart krypa ner under täcket så jag säger sov gott alla läsare.
 
Kram Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0