Gråa dagar!

Skärgården...
 
Nu är det verkligen grått och trist ute, vill verkligen att solen tittar fram.
N och jag har suttit och kollat på resor till värmen, skulle vara skönt att komma iväg någon vecka efter sommaren.
När man är arbetslös så får man passa på att jobba hela sommaren då det finns jobb, annars är man ju van att ha semester varje sommar och det är något som jag verkligen saknar. Vara ledig och ändå få betalt för nu måste man vara tillgänglig hela tiden och säger man ifrån om jobb ja då vet ni vad som händer!!
 
Efter jobbet idag tog lilla Lycka och jag en promenad och jag hittade äntligen mina kissekatter, videung som jag länge letat efter :))
I morgon jobbar jag en lite kortare dag då jag ska till läkaren och mäta mitt blodtryck och ev ta lite andra prover.
Troligtvis kommer dom även att säga att jag måste gå ner lite i vikt och visst vet jag det men hur svårt ska det vara ;)
 
Kram kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0