Årets första vitsippor

Söta....
 

Blev så lycklig när jag sprang på dessa vitsippor när Lycka och jag tog en promenad vid sjön i helgen, det är verkligen vår när dessa tittar fram.
När jag kom hem från vårdcentralen kunde jag sätta mig på altanen en stund och njuta i denna underbara sol som värmde ordentligt ♥
Idag har jag fått denna blodtrycksmätare och nu får vi se om jag kan sova i natt för den smiter åt ganska rejält runt armen plus att jag har en lång sladd att trassla in mig i och inte är den speciellt tyst heller när den tar trycket var 20:e minut ;)
Känns i alla fall skönt att dom kollar upp mig :))
 
Kram kram
Eva sa:

Åh söta! Skönt att dom kollar upp det åt dig..ha det bäst..kram kram

2014-03-25 @ 15:48:57 | http://evapinglan.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0