En tur till Bergs slussar!

 
 
Vackert vid Bergs slussar...
 
I lördags tog vi bilen mot Linköping och Bergs slussar.
Oj vad folk det var denna dag men otroligt vackert och vädret skötte sig ganska bra det med.
Just nu har det varit fullt upp med jobb och så kommer det vara ända t.o.m v.34. Niclas och barnen får sköta sig själva på deras semester, ja inte är det så kul inte men vad gör man....
Denna vecka, vecka 29 har jag inget jobb inbokat så jag får väl passa på och ha lite semester själv. Väntar på att solen och värmen ska komma fram igen, så typiskt att den försvinner när man är ledig.
Idag har jag varit i Vingåker med min mamma och man, vi besökte Vingåkert Factory outlet, Delicatobutiken, Iittala och Scorettbutiken och på hemvägen blev det ett stopp på Rejmyre glasbruk.
Jag tycker att det är mysigt att komma iväg på små utflykter såhär ibland :))
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0