Drömmen om en stuga i skärgården!

Mysigt ställe i skärgården.....
 

Här var vi förra helgen, ett mysigt ställe vid havet och visst drömmer man om att också ha en skärgårdsidyll.
Får vara nöjd med det hus som vi har och pengarna växer inte på träd precis, hade varit trevligt annars. I alla fall ett tag eller vad säger ni ;)
Idag har det varit riktigt varmt, 35 grader på vår altan i skuggan. Jag har legat i skuggan hela dagen med min bok och laptop. Orkar verkligen inte vara i solen men skulle gärna få lite solbränna men idag var det omöjligt och kanske också för att jag har någon jäkla magsjuka som inte vill ge sig.
Senare på eftermiddagen bestämde jag mig för att gå ner och svalka mig lite men svalka sig var inte att tala om, 29 grader i vattnet!!
Badade i alla fall och sedan kom magen igång och jag fick skynda mig hem innan det höll på att hända något otrevligt.
Tog mig till apoteket i morse och köpte en tablett som skulle återställa tarmfloran, hoppas det kommer att hjälpa.
 
Kram och god natt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0