Readly

Tidningar på datorn....
 

För 99 kronor i månaden kan man läsa en hel del bra magasin på datorn eller som jag på min ipad.
Tänkte först att nej jag vill ha min tidning men det fungerar faktiskt jättebra att läsa på detta sätt.
Alla tidningar finns inte så några kommer i brevlådan eller att jag köper dom.
Många recepttidningar, vintidningar, Ernst jul, träningstidningar, foto mm.
Ett tips som jag kan rekomendera till billig peng då dessa tidningar kostar närmare 60 kronor och nu kan du läsa alla för 99 kronor och det kommer ut nya varje dag, alltså inga gamla tidningar. Sidan heter Readly.
 
Kramen
Anonym sa:

Mitt bästa tips är biblioteket finns massor att låna gratis.

2014-01-10 @ 02:35:19 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0