En ljuvlig doft!

Doftljus...
 

Då jag är en flitig Wrapp användare, när det kommer bra erbjudanden förstås ;)
Denna gång fick jag 50 kronor att handla för på Indiska och visst vill man änvända denna peng, det blev ett doftljus i denna ljuvliga lilla burk 79 kronor och jag betalade 29 kronor.
Tänk att man bara tar fram sitt lilla erbjudande i mobilen och lämnar fram i kassan och vipps så har man fått något nästan gratis, man behöver inte handla för en viss peng utan kan ta något för samma pris som erbjudandet är på. Det kostar inget att ha denna tjänst så varför inte prova :))
 
Idag har jag varit riktigt slö, legat i sängen och läst och inte haft lust med någonting.
Gått några rundor med hunden förstås men någon riktigt lång har det inte blivit, i morgon hoppas jag på en härligt lång och fin vinterpromenad. Måste komma igång och röra på mig, sluta med mitt godisätande, förstår inte att man kan bli så sockerberoende :((
 
Kram Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0