Löningsdag!

Prästkragar...
 

Känns skönt att det rullar på med ekonomin igen och idag kom det ytterligare en lön :))
Är så glad att det blivit en hel del jobb den senaste tiden och dessa fem veckor som är bokade känns kanon, trivs verkligen på detta ställe och jag växer som kock känner jag, är så nöjd att jag bara kan hoppa in i ett kök och fixa mat till nästan 1000 personer.
 
Idag har det varit ännu en vårig dag, kanske att man vågar hänga in vinterjackan nu eller vad tror ni?
Ser fram emot att få plocka de första blommorna som kommer komma snart, tittar varje dag om det finns något som kommit upp.
Jag känner mig glad och vårkänslorna bara spirar ♥♥
 
Kram och sov gott alla fina
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0