Clean warm cotton

Parfym...
 
Fick en parfym av mitt ♥ och den luktar verkligen fräscht...me like.
Vet att den inte är så ny och jag har doftat på den tidigare men aldrig köpt den, nu står den här i badrummet.
Dessvärre använder jag inte parfym så ofta då man inte får ha det på mitt arbete, det spelar ingen roll att den inte luktar så starkt. Lediga dagar och helger får jag lukta gott i alla fall ;)
Det var ingen rolig syn i morse då det kommit en massa snö under natten igen....suck!!
Jag har ju fått vårkänslor de senaste dagarna då det varit soligt och härligt ute, tänkte till och med ställa fram en solstol på altanen och börja sola lite när tillfälle ges ;)
I morgon är det fredag och några timmars jobb väntar innan det blir helg igen.
 
Har en liten hund här bredvid mig som inte riktigt mår så bra, hon är inte så bra i magen och sedan vill hon inte äta. Hoppas det snart går över så att vi slipper besöka veterinären.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0