Julafton närmar sig!

Paket under granen....
 

Ja några paket finns det under granen men i år har vi dragit ner lite, det går inte att bara köpa och köpa.
Haha kommer nästan från rätt person, jag som älskar att shoppa ;)
Jag tycker att det är så skönt att ha dessa lediga dagar nu till jul och jag njuter verkligen till fullo.
I eftermiddag ska jag och N handla det sista till jul, får hoppas att det inte är allt för kaotiskt i matbutikerna.
Nu ska jag börja att städa på övervåningen, inget storröj utan plocka iordning, damma, dammsuga och torka av golven. Det får räcka kan jag tycka, jag vet förr hur jag vända upp och ner på hela radhuset vi bodde i för att städa på de alla konstigaste ställena ;)
Hoppas ni inte stressar ihjäl er inför stundande julhelg.
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0