Små små fikon!

Mitt lilla fikonträd...
 
Nu har det kommit små små fikon på mitt fikonträd, frågan är om dom kommer att mogna då det inte är så varmt längre.
Det är riktigt kallt nu när man går till jobbet på morgonen, visst har det gått för fort mot höst?
Är glad att vi har en vecka i Turkiet framför oss.
Jobbar min sista vecka nu och då har jag jobbat hela sommaren, känner mig rätt trött men jag trivs verkligen på detta ställe fast det är mycket att göra. Har jobbat hela denna helg och varit ledig idag, skönt :)
En dag som det inte har funnits några måsten utan man gör det man har lust med och visst är väl det underbart.
Just nu har jag en bulldeg på jäsning, herregud vad jag gillar att baka. Baknin gör något med kroppen som är så fantastiskt.medium
På tal om fantastiskt så hade jag kontakt med ett medium förra veckan, bara för skoj skull och jag har alltid varit nyfiken på detta. Glatt överraskad kan man säga och hur kunde hon veta allt detta, ska bli spännande om de saker hon berättade om framtiden slår in ;)
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0