Kyligare väder!

Från lilla altanen...
 

Oj så fort det vände från värme till lite kyligare väder. I morse när jag cyklade till jobbet var det bara 10 grader, lite värme kan vi väl få behålla ett tag till.
Det var ett tag sedan jag var här på bloggen och vad har hänt, jo det blev inget med de jobb jag sökte och fick komma på intervju hos. Fick alla fall veta att jag gjorde ett bra intryck på intervjun och skulle definitivt passa för jobbet och med arbetskamraterna men det dök upp i sista minuten en person som tidigare hade jobbat med dem och som dom kände. Det är andra gången som jag faller på målsnöret och man blir så besviken och ledsen.
Hoppas det dyker upp något mera man kan söka, har i nuläget jobb denna vecka och två veckor till.
Då har jag jobbat hela sommaren och därför åker vi en vecka till Turkiet i september, ska bli så skönt.
 
Idag fyller min lilla far 70 år men han bor på Gotland så något firande blir det inte och han är inte den person som gillar att fira och ha kalas. Grattis säger vi i alla fall här från Norrköping :)
 
På återseende kära läsare.
Kram Kram
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0