En mysig helg i Gryts Skärgård!

 
Härlig helg...
 
I helgen har vi varit hos vänner som har fint hus på en ö i skärgården.
Vi har solat, badat, ätit gott, umgåtts och haft det riktigt mysigt.
Skulle inte ha något emot att också ha en stuga såhär.
 
Värmen fortsätter ja den tar nästan kål på mig just nu, på min arbetsplats har jag idag haft 35 grader.
Plus att jag står vid grytor och ugnar, svetten bara dryper och det känns nästan äckligt när man håller på med mat :(
Tror inte att det har regnat här på över en månad och det är så torrt så torrt. I skärgården fick vi faktiskt åska och en hel del regn natten till söndagen.
Inatt har jag sovit så illa på grund av värmen och jag tror kommande natt blir lika varm, helt otroligt vad denna värme tar mycket på en.
Jag orkar iget på eftermiddagarna när jag kommer hem, ligger bara i solstolen och jäser ;)
Tur att jag har en sambo som fixar mat och sköter om mig :))
 
Kramisar
William sa:

fina bilder:)

2014-08-04 @ 22:09:50 | http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0