Snälla sol kom tillbaka!

Blåklint....
 

Fy och usch för detta väder som är nu, bara regn och rusk i hela tre dagar. Nu får det räcka så snälla sol kom tillbaka.
Undrar om det blir en fin sommar i år, själv får jag väl jobba så gott som hela sommaren men det gäller att passa på när det finns jobb.
I september har vi bokat en vecka till Turkiet och det brukar kännas helt okej efter en hel sommar med jobb ;)
Jag har faktiskt aldrig varit i Turkiet men nu har jag hört så många som är nöjda så då provar vi med.
Vi flyger härifrån Norrköping och bara det är guld värt.
Dagarna tickar på och i morgon är det redan torsdag, imorgon bjuder jag barnen på påsklunch där jag jobbar nu.
Det blev lite strul med leveransen denna vecka då jag skickade ordern försent i fredags, ja det är inte lätt att bara hoppa in och göra andras jobb. Hoppas det löser sig och att jag får den utlovade leveransen i morgon bitti som dom lovat annars ligger jag risigt till ;)
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0