Mysigt besök i Stockholm!

Ladurée....
 

I fredags åkte min pappa och jag upp till Stockholm för att umgås med min bror och fru över helgen.
Ett staket skulle byggas och vi tjejer tog en tur in till staden för lite shopping, herregud så många fina butiker det finns.
I butiken Ladurée köpte vi med oss macarons till fikat, en riktigt mysig liten butik men så billigt var det inte ;)
Vi har ätit gott, umgåtts och haft ett riktigt fint väder. Ja jag är mer än nöjd och säger tack fina T och I för att ni tog så väl hand om oss och jag hoppas vi kan träffas snart igen
 
Kram Kram
Linda - Design Concept sa:

Vad kul med en shoppingdag i Stockholm! Låter som du har haft en fin helg.

Kramar

2014-04-29 @ 09:12:25 | http://blogg.designconcept.se
Bella sa:

Så trevligt med umgänge med familjen och en shoppingtur i huvudstaden!!

Kramar Bella


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0