Långfredag!

Anton Bergs goda ägg...
 

Idag låg jag i sängen länge, måste verkligen säga att jag njuter av att få vara ledig ett par dagar och ändå veta att jag har ett jobb tre veckor till. Just nu behöver jag inte tänka så mycket och bekymra mig hela tiden och jag måste verkligen ta till mig detta och njuta och leva för dagen. Annars känns det som att det även blir olidligt för nära och kära.
Denna vecka har jag verkligen fått känna på detta och jag kan säga att jag är nog rätt jobbig att leva med i vissa stunder.
Långfredagen har varit lugn och jag har plockat och städat lite här hemma, N jobbar men det går ingen nöd på mig för jag tycker det är skönt ibland ;)
På rumsbordet står ett rostfritt ägg med Anton Bergs ägg, blev sugen på att testa dessa nya med smak av laktrits. De stora är mandelmassa med smak av lakrits och de små har nötter och även dom smakar lakrits.
 
Önskar er en Glad Påsk.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0