Härliga dagar!

Underbara vitsippor....
 

Åhhhh vilka fina och soliga dagar vi haft denna vecka, det har blivit många promenader och slöande i solstolen.
Perfekt att jag slutar redan halv tre om dagarna för då hinner man njuta av det fina vädret.
Varje dags promenad har resulterat i en viktnedgång på 1.7 kg sedan förra veckan och det är jag glad för :)
Jag kan redan känna att jag är piggare av blodtrycksmedicinen jag fått, tänk att det var så enkelt och då har jag varit dålig länge.
I morgon inleder vi påsken med skärtorsdagen, jag jobbar och sedan är jag ledig i hela fyra dagar och vädret ska bli jättefint har jag hört :))
Nu ska jag titta på Magdalena Graaf på tv.
 
Kram och sov gott
Anonym sa:

Vad roligt att du mår bra. Jag har en fråga om du vill hjälpa mig med tips på kall buffé mat som man kan tillaga dagen innan till ca 25 personer. Är din paj med salami och lök god kall ? Ha en bra påsk och njut av det finna vädret./ Eva

2014-04-17 @ 10:56:36 |
Anonym sa:

Eva: Vet faktiskt inte om salamipajen är god kall? Jag har en god kall räkpaj som jag brukar göra och sedan har jag en fläskfilé med marinad som man serverar kall. Finns hur mycket som helst om du söker på nätet annars. Är det nu till påsk du ska laga? Kram Susanne

2014-04-17 @ 11:46:36 |
Anonym sa:

Motionerar man så får man ner trycket naturligt och kan då slippa äta medicen. Efterstränvansvärt!

2014-04-17 @ 17:32:04 |
Anonym sa:

Susanne , jag skall ha det till den 25 april .

2014-04-17 @ 21:45:04 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0