En solig helg!

Vackert...
 

Denna helg har varit helt underbar, soligt och varmt.
Jag har suttit i solstolen och fått lite färg på kinderna, jag har jobbat lite i trädgården, planterat lite blommor och  haft det sådär skönt som man bara vill och kan.
I söndags åkte vi ut till stugan och gick en sväng runt sjön Glottern, herregud så fint det var ♥
I måndags började jag ett nytt vikariat på sex veckor, denna gång på ett dagis där jag lagar mat till 100 barn och dessutom jobbar jag ensam. Ja det blir lite ensamt i köket och ingen man kan fråga och få hjälp av ;)
Tror dock att jag kommer att klara detta galant, dessutom är det lite lugnare tempo och det passar mig just nu när jag inte är på topp. Måste ändå säga att jag mår bättre, inte lika yrslig och illamående. Hoppas ändå att läkaren hör av sig angående mitt blodtryck, det var en vecka sedan jag var där men inget hört ännu....ska man bli förvånad eller?
Nu sista svängen med vovven och sedan kallar sängen på mig.
 
Kram och god natt
Anonym sa:

Ring själv , vården fungerar inte som förr.

2014-04-02 @ 14:09:38 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0