Att ta det lugnt och känna efter!

Underbara sjöar.....
 

Jag tar det lugnt och vilar så mycket jag kan men jag jobbar också mina åtta timmar om dagen.
Hinner ofta inte hem förrän jag stupar i soffan någon timme, förstår verkligen inte vad som är fel för så här trött är väl inte normalt att man är.
Har idag varit och tagit nya prover, ett prov för blodfetter och sedan ett för stuma. Ska sedan träffa en doktor i morgon och se vad han säger. Känner bara att jag orkar inte må såhär längre.
 
Ikväll åkte jag en sväng till sonen, vi tog en promenad runt himmelstalundsfälten men lilla hunden och hans flickvän, en riktigt skön kväll fast regnet hänger i luften.
Nu har jag duschat och snart får jag krypa ner i en nybäddad säng, hur skönt är inte det :))
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0