Sjukstuga!

Lite fint som piggar upp...
 

Här råder sjukstuga, det började som ett brev på posten i lördags kväll så igår låg jag däckad med över 39 graders feber hela dagen.
Idag är febern lägre men jag är genomförkyld och har ont i kroppen så sängen har varit min plats även idag :(
Verkar som många är förkylda just nu så varför skulle jag komma undan, hade i och för sig varit skönt för detta är inte roligt om man får gnälla lite.
Fotade mina fina rosor som jag fick av N i förra veckan, härligt att bli uppvaktad med rosor ♥
Nu ska jag återgå till sängen och vila lite innan N kommer hem från ett föräldramöte som han är på ikväll och som tur är har vi lite potatisgratäng och kyckling kvar i kylen sedan helgen :))
Ibland får man vara lite lat ;)
 
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0