Kökshörnan

Så här fint blev det....


Nu när man är arbetslös går man hemma och plockar och fixar och nu med ett nytt hus är det ju hur roligt som helst.
Fick tips om denna matta av andra bloggare och den är hur fin som helst. Mattan finns på Rusta för ett helt okej pris och tavlorna hittade jag på IKEA och dom är också såååå fina.
Idag har jag sökt några jobb och fixat lite andra ärenden.
Tror att jag börjar komma i klimakteriet, känns tidigt. Är det någon av er läsare som är eller varit där som kan berätta symtomen ;) Ska i alla fall få komma till en läkare som kanske kan få mig till en normal människa igen haha.

Kram Kram
Anonym sa:

Så snyggt det blev. Kul att du kan fixa och dona medan du har lite tid över medan du söker jobb. Jag är nog också i klimakteriet , du får gärna skriva om det . Har inte läst så mycket om det. Samt om du hittar några bra tips.

2013-09-16 @ 18:53:27 |
gunilla almgren sa:

Tack för idag!
Ni har det så fint hemma.
Kram

2013-09-17 @ 19:16:13 |
Linda - Design Concept sa:

Så fint ni har det! Har också spanat på den mattan och tavlorna. Snyggt!:)

Kram /Linda

2013-09-19 @ 15:25:51 | http://blogg.designconcept.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0