Regnig onsdag!

Fina rosor....
 

Efter en sömnlös natt är tårarna nära hela tiden, har så ont i min rygg eller snarare i svanken.
Blev masserad och fixerad i ryggen men aj så mycket värre det blev. Kunde knappt ta mig ut till bilen och trodde jag både skulle svimma och kräkas. Väl hemma tog jag en tablett och vilade ett tag.
Hade hoppats på en bättring i morse men det ser illa ut, har fått en ny tid i morgon igen.
Har inte blivit inringd på något jobb denna vecka och det känns ju skönt då man inte vill säga ifrån och snart börjar jag mitt vikariat i Linköping och då måste jag bli bra.
Fick några fina rosor av mitt ♥ i helgen, han är så snäll och omtänksam :)
 
Det fortsätter att regna även idag, ja nu är det höstruskt på riktigt och frågan är när den första snön kommer att komma. Kanske bäst att boka tid för byte till vinterdäck..har ni bytt ännu?
 
Inte roligt att gå här hemma alldeles ensam och inget kunna göra, ska försöka byta sängkläder i sängen och det kan ju bli spännande ;)
 
Kram Kram
 
Anonym sa:

Det kan bli värre efter massage. Jag använder Hot and Cold att smörja på för att lindra. Även att jag ligger på magen och lägger en kunde under så svanken töjs åt andra hållet. Men min fråga är tränar du eller gör du några rörelse dagligen ? Eva

2013-10-23 @ 15:01:28 |
Lotta sa:

Jag har oxå ofta ont i svank/korsryggen.
Fick rådet av min massör att träna sätesmusklerna.
Alltså rumpan.
För när vi blir äldre så förslappas musklerna o allt drar sig neråt.
O då orkar inte sätet hålla uppe allt.
Varav ryggont.
Finns övningar att göra hemma om man inte vill träna på gym.
Eller hos sjukgymnast.
Kram

2013-10-24 @ 09:49:23 | http://frissanmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0