Julskum

Med smak av knäck....
 

Igår tog sonen och jag en tur till Linköping där jag skulle skriva på ett anställningsbevis på ett jobb, ja bara året ut än så länge. Är så glad att ha ett jobb i åtta veckor för att istället gå här hemma och vänta på att bli inringd på mitt timvikariat.
Jobbet är som kock på en skola, dock då i Ljungsbro så det blir en bit att pendla men det får gå :))
Var i alla fall och hälsade på där igår och vi passade även på att besöka Cloettafabriken där, ja det bliv lite gottis med hem och inte bra för mig som inte ska äta sådant....suck ;)
Blev att testa årets julskum med smak av kola, nej det vanliga traditionella skummet ska det vara ;)
 
Nu ska jag ila iväg till kiropraktorn och hoppas få min rygg okej igen.
Kramen
Agge sa:

Grattis till jobbet!:)
8 v är ju alltid nåt. Det blir kanske mer sen!?
Ha en skön dag! Kramiz..:)

2013-10-22 @ 12:45:47 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Anonym sa:

Grattis, njut nu av jobbet. Och mitt tips under pendlingen är din musik eller ljudböcker. Ha det gott Eva

2013-10-23 @ 01:28:23 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0