Farligt godis!

Från Cloettafabriken....
 

Vad var det jag sa om detta godis, jag bara äter och äter och varför i hela friden köper jag hem när jag vet att jag inte kan låta bli :((
Ryggen håller fortfarande på och krånglar, har varit två gånger på massage och fixering av den. Ja lite bättre har det blivit men långt ifrån bra. Denna gång var visst hela ryggen påverkad då musklerna var stenhårda sa Rickard.
Kanske det är dags att börja träna igen, för jag kan ju inte gå här hemma och äta godis och ha ont resten av livet.
Idag skiner solen och det är riktigt härligt ute.
I kylen står en smörgåstårta som jag gjorde igår och som ska garneras idag, fick ett recept som jag gärna ville prova och därför blir det att smaska på det till kvällen.
Kanske det kan bli en bild och ett recept så småningom ;)
 
Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0