En vissen eftermiddag!

Vissen...
 

Vissen är vad jag känner mig denna eftermiddag, vet inte varför men ibland blir det bara för mycket av allting och nu när jag börjar få känningar av klimakteriebesvär blir det bara värre. Tur att jag har en tid bokad hos doktorn snart.
Har varit på en anställningsintervju idag och den kändes riktigt bra men ändå är det mycket att tänka på, varför kan det aldrig vara enkelt :( Nej det är inte alltid enkelt att leva när man heter Susanne och funderar så mycket att kroppen nästan dör och lilla jag går in i mig själv med mina tankar och funderingar.
Har redan tänkt att krypa ner under täcket denna tisdag, blev inringd på jobb i morgon.
Kul men alltid lika nervöst när man ska till ett nytt ställe, hittar jag dit och hur är dom som jobbar där och vad kommer dom tycka om mig och så vidare......ja detta är inte min grej så snälla låt det dyka upp något som i alla fall ger mig ett längre vikariat....snälla snälla ♥
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0