Att minnas!

Vackert...
 

Hittade denna bild i mitt arkiv och började tänka tillbaka på tiden i Höganäs, denna bild tog jag en kväll nere vid stranden när solen gick ner.
Visst var det fint därnere, ja då helst på sommaren då jag hade svårt att vänja mig vid blåsten på hösten och vintern ;)
Det jag saknar mest är mitt jobb, vi hade så roligt tillsammans.
Jag skulle så gärna ha tillbaka det, går det att pendla ;)
Att det skulle vara så svårt att få jobb denna gång trodde jag inte, jag har ju hela tiden haft turen att få något efter bara en tid. Kanske var det tredje gången gillt och nu tvärstopp!!
Livet känns för övrigt så bra men detta med jobb är verkligen jobbigt, känner att jag inte har något liv, kan inget planera och funderar hela tiden på om det ska bli något jobb i morgondag.
Kan ta vad som helst och jag vill verkligen jobba och jag kan lära mig även att jag är 47 år.
Snälla låt det dyka upp något snart och hoppas hoppas det blir något av den intervju jag var på i måndags.
 
Kramen
 
 
Ann-Louise sa:

Håller tummarna!
Kram

2013-10-11 @ 19:50:06 | http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0