Söndagmiddag!

Cupcakes...
 

Hade i söndags besök av sonen med flickvän och då hade jag bakat dessa Oreocupcakes med frosting som jag hittade ett recept på.
Supergoda och snart ska jag visa receptet för er som vill prova att baka dem.
 
Jag måste säga att det känns riktigt bra på det nya jobbet i Linköping, kanske att det är lite jobbigt att pendla varje dag men det kanske också är en vanesak.
Restiden är ca 40 minuter enkel resa så det blir ganska långa dagar och jag som är morgontrött är riktigt trött när klockan ringer 05.30 ;)
Nu har det även varit några mörka och regniga dagar, lite snö skulle kanske pigga upp oss lite och framför allt blir det lite ljusare ute.
Nu ska jag dra mig till tv:n och titta på "Bonde söker fru"
 
Kram Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0