Snart advent!

Sköna hem...
 
Snart är det första advent och det kliar i fingrarna redan nu att plocka fram ljusstakar och stjärnor, tror att jag ska börja lite smått i morgon ;)
Fick förra veckan ett nytt nummer av Sköna hem och jag bara älskar omslaget med detta stora fönster med en massa fina stjärnor
Sitter här på övervåningen och huttrar, börjar bli riktigt kallt ute och även inne har jag märkt burr burr!
 
Vet ni vad jg gjort, jo jag har köpt en katt. En katt från Fiahemmet som blev övergiven som kattunge och är nu snart 6 månader. Han heter Lalle och är en bedårande och fin katt. Påminner lite om min katt som mitt ex fick behålla i Skåne då jag inte kunde ta honom på grund av att han blivit en utekatt. Nu skulle det fungera för vi bor ju i ett hus lite på landet och nära skogen men lilla Helge verkar trivas i Skåneland. N:s barn är jätteglada, frågan är om lilla Lycka blir lika glad?? Hon gillade ju Helge och vill hälsa på alla katter som bor här i området, ja vi får hålla tummarna. Kommer hämta den lilla varelse på fredag efter jobbet. På Instagram och photobysusanne finns ett kort på honom ♥
Känns att man gjort något bra när man köpt en katt från detta hem, det fanns så många katter som satt så gulligt och tittade på oss när vi kom in, kändes som dom hela tiden sa "Ta mig, snälla ta mig!!
 
Ska snart gå sista kvällsrundan för att sedan krypa ner i sängen, vaknade redan 04.00 i morse så jag känner mig trött.
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0