Lördag med shopping

Sophora....
 

Nu har även jag köpt denna Sophora som dyker upp lite varstans i bloggarna. Hittade denna på Blomsterlandet och dom var riktigt stora och fina :)
Fick också veta att dom ska ha mycket vatten, får gärna duschas några gånger i veckan och ska helst stå i ett fönster så den får så mycket ljus som möjligt. Allra helst nu denna mörka årstid.
Får hoppas att jag håller min vid liv ett tag till ;)
 
Annars har det regnat och varit riktigt grått denna lördag, har varit ute och spanat in adventsljusstakar och stjärnor och hittade en massa fina på Ljus och Hem, tyvärr inte lika billiga då jag behöver ett par stycken :(
 
Nu har vi ätit fläskfilé, klyftpotatis och rosépepparsås med ett gott vin.
"Så mycket bättre" hörs från tv:n på undervåningen så jag får nog dra mig ner och då önskar jag er en fortsatt mysig kväll.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0